poniedziałek, 9 stycznia 2012

Warkoczowe inspiracje








25 komentarzy:

  1. Najlepsze 6 zdjęcie jak dla mnie :) obserwuje i zapraszam do siebie (;

    OdpowiedzUsuń
  2. Eh... chciałabym mieć takie długie włosy, żeby móc robić takie fryzury, ale chyba nie zrezygnuję z mojego krótkiego cięcia ;D

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze ja musze poczekac na odpowiedna dl jeszcze zazdroszcze dlugich wloskow.
    pozdrawiam

    www.mon-papillons.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie bardzo fajne! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę wreszcie nauczyć się pleść takie cudne warkocze!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. These hair styles are gorgeous! Really nice post, I like it!

    Take a look and if you want we can follow each others: Cosa mi metto???
    Win an amazing dress by entering the Free People giveaway on my blog!

    OdpowiedzUsuń
  7. These braids are so beautiful!!

    http://www.lyzhang.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Thank you so much for your sweet comment!! Of course I follow you back!

    Win an amazing dress by entering the Free People giveaway on my blog!
    Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!
    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  9. i see a lot of amazing hairstyles!!! I love braids!
    Come to visit my blog and if you like let's follow each other on bloglovin and GFC!!
    xx
    http://dontcallmefashionblogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Love your blog, I'm your newest follower! I hope you'll follow me back and we can keep in touch, I love finding new blogs! xoxo

    http://joellenlove.com

    OdpowiedzUsuń
  11. You have a cool blog out here; love it! Love all the braided hairstyles.;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piszę pod najnowszą notką ale o całyb blogu ;) Stylizacje super! Każdy strój ma coś w sobie :) A Ty jesteś piękną kobietą :))

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne inspiracje ;)
    bardzo podoba mi się Twój styl, dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądają ładnie , ale nie umiem sobie zaplatać :(
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  15. zawsze, kiedy mam mało czasu przed wyjściem z domu - myje jedynie włosy i zaplatam takiego warkocza zupełnie z przodu, który tworzy automatycznie jakby opaskę i kończę go albo koczkiem albo rozpuszczonymi włosami. fryzura bardzo łatwa, szybka i schludna, dodaje uroku wg mnie :) pozdrawiam, żiwenszi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne inspiracje:)
    obserwujemy? ja już dodałam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialny pomysł na inspiracje - nie wpadłabym na ten pomysł.
    Obserwujemy ja już obserwuje a czy ty byś zechciała ?.
    http://naszblog1999.blogspot.com/
    Ja bym się bardzo , bardzo cieszyła :D
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham warkocze w każdej postaci - ostatnio też czeszę się coś na styl zdjęcia z 6 rzędu (warkosz na grzywce tak jakby), jest mega wygodne i świetnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  19. Czasem niesamowicie tęsknię za długimi włosami i za takimi warkoczami! niezwykle dziewczęce uczesanie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. buty z trzeciego zdjęcia-super! mam ten model, ale w kolorze czarnym, ale te również są boskie! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)