niedziela, 30 czerwca 2013

Asymetryczna koszula

W mojej szafie do niedawna przeważały ubrania w stonowanych kolorach - co tu dużo mówić - głownie czarnych. Ale to się pomału zmienia. 
Być może za sprawą lata zaczęłam częściej sięgać po kolorowe ubrania  :)
Tym razem padło na pastelową koszulę Livia Clue, która urzekła mnie swoim oryginalnym krojem z pięknie wydłużonym tyłem. Zdecydowałam się założyć do niej białe spodnie i beżowe szpilki, żeby stworzyć delikatny i trochę romantyczny zestaw. 
Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu :)



koszula - liviaclue
spodnie - sh
buty - deezee
torebka - h&m

26 komentarzy:

  1. Bardzo fajny zestaw :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz po prostu ślicznie! brak słów! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę piękna koszula, kolor i materiał zachwyca

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne połaczenie kolorystyczne. Uwielbiam zakładać do białych spodni właśnie takie pastelowe koszule.

    www.kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie wyglądasz; -0))

    zapraszam


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. przepięknie wygladasz, świeżo i kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No cóż, powiem krótko:PIĘKNA Z CIEBIE SQUIRREL-KA :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolor koszuli, moje wymarzone sandałki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie! szukałam tej torebki w H&M w moim mieście, ale nie znalazłam / ubolewam nad tym, bo jest świetna ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny, stonowany zestaw. Wszystko wyszło idealnie. Do tego ładne włosy :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna z Ciebie dziewczyna! :) A koszula kolor ma piękny, ale taka jakby trochę za duża mi się wydaje...

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny delikatny zestaw:) w mojej szafie również przeważają stonowane kolory ale tą bluzkę sama bardzo chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna koszula!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna koszula :) Ty jak zawsze piękna!

    OdpowiedzUsuń
  15. W ostatnich postach wydajesz się jakaś taka zmęczona a mimo to wyglądasz bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie zestawy i .... białe spodnie latem ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądasz!
    K.

    OdpowiedzUsuń
  18. ale ta koszula pięknie współgra z Twoim ombre<3 cudownie!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)