sobota, 21 grudnia 2013

Świąteczny zestaw part.I

Dzisiaj mam dla Was pierwszą propozycję zestawu na Święta.
Sukienka jest bardzo elegancka i z pewnością nadaje się na uroczystości takie jak Wigilia czy nawet Sylwester.
Góra sukienki zdobiona jest cekinami, które tworzą ciekawy wzór, zaś tył ma efektowne wycięcie na plecach. W związku z tym biżuterię należy ograniczyć do minimum. Zdecydowałam się tylko na skromne bransoletki i pierścionki.
Warto też wspomnieć o tym, że kreacja ta świetnie podkreśla talię. 
Dodatkowo idealnie nadaję się dla kobiet o krągłych biodrach z racji rozkloszowanego dołu. 
Mam nadzieję, że moja propozycja eleganckiego zestawu przypadnie Wam do gustu!

facebook
instagram

wyprzedaż szafy!



sukienka - illuminate
bransoletki - newin
pierścionki - galisfly
torebka - aldo

Xmas knitwear sale! Up to 80% off!
Starting from $12.99! Until the end of the month!
Comment under the product and try to get as more likes as you can!
The comment which gets the most “likes” will be prized with a free one as gift!
Already started! Don’t miss, girls!

36 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak subtelnie, bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia z klimatem :)
    śliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealnie jak na tą okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne włosy :)
    strój również :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka wygląda bardzo elegancko !

    OdpowiedzUsuń
  7. I love the clutch!
    Happy Xmas <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Magiczne zdjecia, bardzo swiatecznie!
    A najbardziej w oczy wpadaja mi twoje przepiekne wlosy, tak to prawda, to jednak wlosy dodaja uroku buzi jak i urodzie! i ty jestes tym czystym przykladem! Piekna!

    Goraco Pozdrawiam, Wesolych Swiat!

    buziaczekgirloo.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  9. ale masz śliczną choineczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. You almost kill me with your clothes :D You wear everything I would wear <3 That dress is gorgeous!

    http://ruteritamaia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna sukienka, jeszcze piękniejsza torebka i boskie zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka jest ładna, ale ja zakochałam się w torebce. Kupowałaś ją przez internet?
    www.jestemfaustyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz, a włosy rosną w zawrotnym tempie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Torebka jest cudowna, marzę o takiej!

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie wyglądasz!:)

    cudny zestaw, idealny na święta:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie piękne włosy!:) Jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądasz cudownie a zdjęcia mają rewelacyjny klimat <3
    Kochana Wesołych Świąt ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ładnie Ci w tej sukience u mniie jednak święta na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. kiedy wyniki konkursu sheinside ? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna stylizacja:) zapraszam do mnie http://ladyfashion19.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz świetnie i te paznokcie. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)