sobota, 8 kwietnia 2017

I"M BACK

No wreszcie! 
Przyszła długo wyczekiwana przeze mnie wiosna, a z nią nowa energia i chęci do działania. 
To postanowione. Wracam na dobre! :) 

Nie wiem czy powinnam rzucać takimi deklaracjami publicznie, ale może to zmotywuje mnie jeszcze bardziej do tego, żeby częściej
 i systematyczniej dodawać posty. Co więcej, na you tube znowu coś się dzieje. 
W ostatnim tygodniu dodałam dwa nowe filmy, a w zanadrzu mam jeszcze kilka i sporo pomysłów na kolejne.
Jeśli jesteście ciekawe to wejdźcie i sprawdźcie tutaj
Zachęcam Was do komentowania, bo dzięki temu wiem, że ktoś tu ze mną jeszcze został :) Oczywiście w jakiejś części robię to dla siebie, ale zdecydowanie bardziej sprawia przyjemność jeśli wiem, że i Wam podoba się to co robię. Jestem również otwarta na Wasze sugestie  i propozycje co do tematyki postów i filmów. Dawajcie koniecznie znać co chciałybyście zobaczyć na blogu i you tube.

 Wydaje mi się, że należy się Wam kilka słów wyjaśnień. Nie chcę się tłumaczyć i usprawiedliwiać, ale ostatnio w moim życiu wiele się działo. Nie były to bynajmniej miłe wydarzenia, wręcz przeciwnie. Nie wdając się w szczegóły powiem Wam tylko, że ostatni rok, 
jak i początek nowego był to dla mnie najtrudniejszy i najsmutniejszy czas w życiu. 
Wierzę jednak, że wszelkie zło już za mną, a teraz będzie tylko lepiej :)

Przyznam szczerze, że bardzo tęskniłam za blogowaniem.
 Mam nadzieję, ba! ja to czuję i wiem, że będziemy się częściej spotykać :)


http://furioussquirrel.blogspot.com/2017/04/im-back.html


t-shirt - bershka
kurtka - tutaj
spodnie - bershka
buty - nike tanjun
torebka - paulina schaedel
zegarek - casio 
okulary h&m

14 komentarzy:

  1. Super, ze wrocilas ;* Z niecierpliwoscia czekam na kolejne posty i filmiki.
    P.S: Stylizacja cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  2. strasznie się cieszę, że wróciłaś :) życzę wszystkiego dobrego i powodzenia, bo pamiętaj, że mimo wszystko życie jest piękne : PS. chcemy oglądać więcej stylizacji, więcej #ootd :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ogromnie się cieszę czytając takie słowa :)

      Usuń
  3. witamy ponownie! bardzo się cieszę, że wracasz! Mam nadzieję już na dobre :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Te butki robią furorę, moi znajomi na ich punkcie oszaleli :D

    OdpowiedzUsuń
  5. No! Warto było Cię kopnąć w tyłek, bo w końcu wzięłaś się do roboty. Oby tak dalej. Witamy z powrotem :D :*

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ciekawe spodnie, podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie sądziłam, że takie spodnie będą tak genialnie wyglądały ze sportowymi butami ;)

    _______________
    PorcelainDesire ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że wróciłaś! Brakowało mi Twojego przepięknego uśmiechu! ♥
    Lecę na yt pooglądać Twoje poczyniania!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny look :) bardzo mi sie podoba :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To bardzo dobra wiadomość, trzymamy kciuki. Mamy propozycję wykonania dla nas małej sesji zdjęciowej kilku look-ów w plenerze. Spróbujemy się skontaktować po Świętach. Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie, że wróciłaś :) Do tej pory nie mogę się przyzwyczaić do Twoich włosów :P Super zestaw!

    Zapraszam na nowy post, PAULYENN ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Super. Spodnie bez dziur:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)