wtorek, 9 maja 2017

SANDOMIERZ CD.

Dzisiaj ciąg dalszy mojego majówkowego wypadu do Sandomierza. W tym poście chciałam Wam pokazać chociaż kawałek tego klimatycznego miasta. Niestety długi weekend obfitował w potężne tłumy, trudno było zrobić jakieś sensowne zdjęcia bez turystów w tle. Na szczęście w Sandomierzu bywam dosyć często zatem nic straconego, lepsze zdjęcia mogę cyknąć następnym razem. Jeśli macie ochotę zrobię Wam mini przewodnik. Co warto zobaczyć, gdzie dobrze zjeść itp. Dajcie znać w komentarzach czy jesteście zainteresowani takim postem. A tymczasem zapraszam do oglądania zdjęć jakie ostatnio udało mi się zrobić :)

http://furioussquirrel.blogspot.com/2017/05/sandomierz-cd.html


Słynny krzemień pasiasty, który występuję głownie w Górach Świętokrzyskich. Sandomierski złotnik Cezary Łutowicz jako pierwszy zastosował ten piękny kamień w biżuterii.


 
Nie mogło zabraknąć zdjęcia w pierścieniu, o którym krążą ciekawe legendy... ;)

 Jeśli chodzi o strój to jak zwykle postawiłam na wygodę. Nowe najeczki spisują się na medal. A jeansowa kurtka z naszywkami zawładnęła mym sercem od pierwszego wejrzenia ;)

 

bluza - shein
spodnie - zara
kurtka - szachownica
torebka - zaful tutaj
okulary - h&m 
buty - nike airforce1

6 komentarzy:

  1. Fotorelacje z wypadu to ja uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie tam!!! :)
    A Ty jaką masz fajową dżinsówkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia. Jestem za przewodnikiem ponieważ nigdy nie byłam w Sandomierzu a myślę już od dłuższego czasu aby się tam wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że ten wypad sprawił Ci dużo przyjemności! Super :) :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)